پیج اینستاگرام سایت آهنگ بامیصدا پیج اینستاگرام سایت آهنگ بامیصدا پیج اینستاگرام سایت آهنگ بامیصدا پیج اینستاگرام سایت آهنگ بامیصدا دانلود آهنگ افشین آذری به نام اولماز اولماز
loading...

مجله روز

دانلود آهنگ افشین آذری به نام اولماز اولماز

متن آهنگ افشین آذری - اولماز اولماز

اولماز اولماز اولماز

اولماز اولماز اولماز

♫♫♫♫♫♫

توی این شهر همه می دونن که تورو دوست دارم

واسه ی تو همه می دونن جونم می زارم

گل اناری تویی یار من تـــویی دل دار من

گل اناری تویی ناز من تویی طناز من تویی اواز من

وای دلم ای دلم وای دلم ای دلم وای دلم عاشق تو منم

وای دلم ای دلم وای دلم ای دلم وای دلم عاشق تو منم

بو داغدان آشماغ اولماز

نارنجی باشماغ اولماز

بیر قورو سوز دن اوتور ساواشماغ اولماز

♫♫♫♫♫♫

اولماز اولماز اولماز

اولماز اولماز اولماز

 

نیلوفر بازدید : 53 پنجشنبه 24 مرداد 1398 زمان : 8:41 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 198
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 399
  • بازدید ماه : 256
  • بازدید سال : 14,990
  • بازدید کلی : 58,364